وب طراحی سایت و سئو

قدم اول در طراحی سایت، داشتن یک برنامه طراحی و چشم انداز برای آن میباشد.بسیاری از افراد تصور میکنند که طراحی چند صفحه ساده، بدون هیچگونه تکنیکی، باعث باعث بالا آمدن سایت آنها میشود اما در واقع این طور نیست.در صورتی که شما میخواهید یک وب سایت عالی و مناسب طراحی نمایید، تعدادی نکات را باید در رعایت کنید.

در مقاله زیر، تعداد نکاتی را برای شما بیان میکنیم که باید آنها را رعایت کنید و تعدادی که مواردی دیگر که نباید آنها را در طراحی وب سایت قرار دهید.مواردی که باید  که انجام دهید...

1.سعی کنید که امنیت وب سایت خود را بالا ببرید و به بازدید کنندگان خود، این اطمینان را بدهید که اطلاعات شما محفوظ میماند.بازدیدکنندگان شما زمانی که اطلاعات خود را وارد میکند، تا زمانی که  اطمینان حاصل ننمایند که اطلاعات آنها محفوظ میماند، هیچگاه فرمی  پر نخواهند کرد برای همین شما باید این اطمینان را به آنها بدهید که تمامی اطلاعات اعم از اطلاعات شخصی،شماره کارتهای بانکی و غیره آنها در یک پرتال امن قرار میگیرد.

2.ساده کار کنید.ساده طراحی کنید و ساده بنویسید.استفاده از جملات و کلمات سنگین و طراحی های پیچیده باعث اذیت بازدید کننده میشود و همچنین به کار بردن کلمات سنگین باعث میشود که کاربر مفهوم جملات و عبارات وب سایت شما را به درستی متوجه نگردد و در نتیجه سایت شما را ترک مینماید.

3.ساختار بندی داشته باشید.سعی کنید از یک ساختار بندی مشخص و تعریف شده برای وب سایت خود استفاده کنید.استفاده از ساختار بندی نه تنها باعث بالا بردن رتبه وب سایت شما میگردد بلکه باعث جذب کاربران بیشتری به سمت سایتتان میشود که آنها از بودن در سایت شما لذت میبرند.امروزه اکثر طراحان وب، به جای طراحی سعی میکنند که از طرحهای آماده و دارای ساختار استفاده کنند و بخرند.

4.بر روی هدف خود  تمرکز کنید.برای مثال اگر فعالیت و کسب و کار شما، فروش پوشاک مردانه میباشد، حتما بر روی این مساله تاکید کنید و تمامی موضوعات و مقالات و فروش ویژه خود را بر روی این نوع کالا قرار دهید.نکته ای دیگر که باید رعایت کنید این میباشد که حتما در صفحه اول ، نوع فعالیت کسب و کار خود  را به درستی تعیین کنید که زمانی که کاربری وارد سایت شما میگردد با یک نگاه در عرض چند ثانیه، متوجه موضوع اصلی کسب و کارت شما گردد.

5.از یک طرح رنگبندی درست استفاده کنید. شما بیاد بدانید چه رنگهایی مخصوصا در حیطه کسب وکار شما باعث تحریک و برانگیخته شدن احساس بازدید کنندتان میگردد.

6.همانطور که در قبل گفته شد وب سایت خود را ساده طراحی کنید یعنی به گونه ای باشد که کاربر با تعداد کلیک کمتری به خواسته خود برسد.برای مثال اگر کاربر یا همان بازدید کننده قصد دارد به صفحه تماس با ما برود، او را به یک صفحه ی سوم هدایت نکنید که از آن صفحه به صفحه مورد نظر خود برود.بخشی مانند منو را به گونه ای طراحی نمایید که کاربر سریعا با انتخاب یک کلیک بتواند به صفحه مورد نظر خود برود در اصل باید طراحی وب سایت شما خیلی ساده باشد و حداکثر با سه کلیک به خواسته خود برسد.

کارهایی که نباید انجام داد...

1.وب سایت خود را تبلیغات پاپ-آپ، بنر،ویدئو و تبلیغات خارجی پر نکنید.این موارد علاوه بر اینکه باعث پرت شدن حواس کاربر میگردد بلکه سرعت وب سایت شما را نیز پایین می آورد.

2.از قرار دادن تبلیغات و لینک های غیر مرتبط خودداری نمایید.ممکن است به خاطر گرفتن پول بیشتر، وسوسه شوید که تبلیغات غیر مرتبط زیادی را در صفحه خود قرار دهید اما این کار باعث اذیت کاربر شود و او این موضوع را برداشت نماید که وب سایت شما، یک وب سایت غیر مفید و تبلیغاتی است برای همین وب سایت شما را ترک و دیگر هیچ گاه برنمیگردد.

3.کل صفحه خود را با کلمه کلیدی پر نکنید.شما میخواهید که وب سایت خود را از نظر سئو بهینه نمایید ولی استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی نه تنها باعث میشود که متن شما از نظر کیفیت افت کند بلکه از طرف گوگل یک  نمره منفی بگیرد.

طراحی سایت فروشگاهی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۴
سینا یکتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/