وب طراحی سایت و سئو

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


طراحی فروشگاه اینترنتی



بیشتر ما با فروشگاه های اینترنتی آشنا هستیم, فروشگاه هایی که هزینه کمتری صرف راه اندازی آن خواهید کرد و در عوض ده ها مزایا نسبت به فروشگاه های عادی دارد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۲
سینا یکتا


بهینه‌ سازی سایت برای موتور جستجو (به انگلیسی: Search engine optimization)، یک روند مناسب برای بهبود دیده شدن یک وب سایت یا یک صفحه وب در یک موتور جستجوی طبیعی و یا الگوریتمی است. به طور کلی وب گاه‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند. (SEO) توانایی انواع جستجو را دارست، از جمله: جستجوی تصاویر، جستجوی مکانی، جستجوی ویدئو، جستجوی علمی، جستجوی خبری و صنعت که در رأس موتور های جستجو هستند.


به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، (SEO) به نحوه عملکرد موتورهای جستجو و اینکه مردم چه چیزی را جستجو می‌کنند، رسیدگی می‌کند و همینطور کلمات کلیدی تایپ شده و اینکه کدام یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد. از تاکتیک های جستجوگرها در جهت بهینه‌ سازی طراحی سایت می توان به توسعه مطالب موجود در خود سایت و HTML و برنامه نویسی مربوط به هر دو و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیتهای نمایه سازی در موتورهای جستجو و ترویج یک سایت برای افزایش تعداد لینک دهنده و یا لینک‌های ورودی، اشاره نمود.


طراحی سایت فروشگاهی

http://www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۷
سینا یکتا


بعد از این که با تعریف طراحی وب سایت آشنا شدید ، مهم ترین موضوع ، ابزارهایی ضروری برای طراحی یک وب سایت می باشد که قطعا سوال بسیاری از کاربران مبتدی می باشد. این که در طراحی وب چه ابزاری را به کار گیریم و با استفاده از چه نرم افزارهایی به طراحی سایت مشغول شویم ، مهم ترین بخش در یادگیری طراحی سایت است و در این مقاله و مقاله بعدی ، به اختصار با آن ها آشنا خواهید شد.


معرفی ابزارهای ضروری برای طراحی سایت


مرورگر ها و ادیتور ها جهت کدنویسی ( در صورت نیاز) ، مهم ترین ابزارها در طراحی وب سایت هستند. البته بسیاری از افراد از ابزارهای دیگری نظیر فوتوشاپ نیز استفاده می کنند که این مورد بر اساس نوع کدنویسی و انتخاب سیستم مدیریت محتوا ، متفاوت است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۵
سینا یکتا

یکی از دوستان طراح وب به من گفت بارها از او سوالاتی درباره درخواست راهنمایی برای شغل طراحی وب پرسیده شده و از من خواست پاسخ این سوالات و سوالات مشابه را بدهم. راستش حداقل دو یا سه مطلب درباره این نوشته ام و بنابراین سعی می کنم خلاصه پاسخ دهم. اول چند تا از این سوالات را بخوانیم:

"سلام خسته نباشید من از طراحی وب سایتتون خیلی خوشم اومد خیلی زیبا طراحی کردین لطفا اگه ممکنه به من بگین دقیقا با چه زبانی های طراحی کردین و چه نرم افزارهای؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من رشته دانشگاهیم فناوری اطلاعاتی اما واقعا خیلی عقبم از طراحی کامل سایت کتاب یا مطالبی که بتونه کامل کمکم کنه اگه معرفی کنید ممنون میشم؟؟؟؟ شما چجوری طراح سایت شدین چجوری یه رشته تحصیلی دیگه دارین؟ ببخشید اینقدر سوال کردم امیدوارم شما جوابمو بدین؟؟؟ بازم ممنون خداحافظتون"


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۰
سینا یکتا

برخی از لایه بندی ها لی اوت در طراحی سایت متفاوت هستند. یکی از لی اوت هایی که مطالعات زیادی پیرامون آن صورت گرفته است و به عنوان عاملی سازگار با رفتارهای کاربران در فضای وب معرفی میشود، F-Layout می باشد. در واقع لی اوت های متفاوت در طراحی سایت رفتارهای کاربران را در برابر بخش های مختلف یک سایت تغییر می دهند. این که میزان کلیک های کاربر در سایت چه قدر باشد، ورود و خروج آن چگونه باشد و چه قدر از سایت شما رضایت داشته باشد را باید در نحوه لایه بندی سایت جست وجو کرد. با جست وجو در میان انواع لایه بندی ها، متوجه خواهید شد که یکی از بهترین لایه بندی یا لی اوت ها برای طراحی سایت ، F-Layout می باشد و در ادامه با مفهوم این لایه بندی بیشتر آشنا خواهید شد.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۳
سینا یکتا
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/