وب طراحی سایت و سئو

بهترین روش تایید یک پروژه طراحی سایت

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ب.ظ


تایید شدن طراحی وب سایت تان توسط مشتریان وب، برای مدیریت کردن پروژه های طراحی وب سایت بسیار ضروری می باشد. اما گاهی اوقات این موضوع فراتر ار تایید و تصدیق می شود.

گاهی بازخوردها، نظرات، یادداشت ها و دیگر مواردی وجود دارد که شما برای کنار آمدن و مطابقت یافتن در طول روند پروژه طراحی سایت خودتان به آن ها نیاز دارید. مدیریت کردن تمامی این موارد بسیار دشوار می باشد.

مقاله APPROVAL MANAGER 2012 می تواند به شما کمک کند تا روی تمامی موارد نظارت داشته باشید و پروژه تان به راحتی اجرا می شود. این مقاله در مقایسه با نسخه سال پیش، ویژگی ها و خصوصیت های جدیدی دارد.

شما می توانید به جای اینکه از یک صفحه جدید مدیریت فایل و صفحه آپشن های گروه استفاده کنید، در پروژه تان فایل های گوناگونی را آپلود کنید. شما می توانید مسیر فایل ها را باهم یا مجزا از هم تعیین کنید، یا از صفحه مدیریت فایل برای آپلود، حذف و یا نسخه جدید فایل بهره ببرید.

 بروز رسانی هوشمند نسخه فایل ها، مدیریت نسخه های گوناگون یک فایل را آسان می سازد. هر زمان که یک فایل آپلود می شود، APPROVAL MANAGER ممکن است نسخه قبلی فایل را نیز چک کنند و با نسخه جدید جایگزین کنند. یا شما می توانید به صورت دستی انتخاب کنید که فایل با نسخه جدید دوباره جایگزین شود.


برنامه APPROVAL MANAGER 2012 شامل یک قلم لمسی می باشد! جزو مجموعه ابزارهای یادداشت نویسی می باشد( اضافه کردن نظرات، کشیدن باکس، پیکانه یا فلش و ابزار های اندازه گیری). این قلم به کاربران وب سایت تان امکان می دهد که به سرعت فایل ها را با علامت تیک انتخاب کنند، و هم چنین ممکن است جاهای که اظهار نظر کرده اید را توسط دایره کشیدن یا خط کشیدن انتخاب کنند. کاربران وب سایت هم چنین تجهیزاتی دارند که می توانند رنگ جاهای که انتخاب کردند را تغییر بدهند، یا یک رنگ ساده برای صفحه یادداشت در نظر بگیرند.

قلم لمسی یا SPARK! هم چنین به شما امکان می دهد فایل ها را مستقیما پیوست یا ATTACH کنید. این مورد، روند تصدیق و تایید پروژه را برای مشتریان وب سایت یا دیگران آسان می کنند تا درباره تمام ابعاد فایل بدون استفاده از ایمیل یا سیستم مجزای دیگر صحبت و گفت و گو کنند. و این موضوع هر کسی را که در این پروسه قرار دارد، قادر می سازد که بروز شده بمانند.


این قلم لمسی یا SPARK! هم چنین به شما امکان می دهد که از نظرات یا مرورهایی که مستقیما باز نمی شوند، عکس بگیرید. SPARK! دانلود کردن یا انتخاب کردن برنامه ای که فایل ها را باز می کند را آسان و راحت می کند، سپس می توانید توسط این قلم فایل را پیوست کنید یا نظرات را ذخیره کنید، تا همه چیز را طبقه بندی شده و منظم نگاه دارید.


انتخاب کردن PDFها و ایمیل کردن شان را فراموش کنید. برنامه APPROVAL MANAGER 2012 می توانند برای گروه ها و تیم ها یا زمانی که نیاز دارید که کنترل کاملی بر نرم افزارتان داشته باشید، مانند برنامه خانگی مورد استفاده قرار گیرد. این برنامه، ADOBE را برای انتشار و توزیع کارهای خود، حمایت می کند و شما می توانید از این طریق اسناد طراحی دیجیتالی یا هم زمان رونوشت های تصیح شده را مرور کنید.

دیگر مزیت های برنامه APPROVAL MANAGER شامل DASHBOARD بصری برای فایل های تصویری است؛ روند تصدیق و تایید پروژه، در هر مرحله که لازم دارید قابل تنظیم است؛ می توانید روی اسناد آپلود شده، بررسی ها و ایمیل ها نظارت داشته باشید؛ و به طور اتوماتیک اسناد اصلاح شده را ذخیره کنید؛ و در هر زمان می توانید این برنامه را به روز رسانی کنید. هم چنین در اینجا الگو و نمونه هایی از روش کار وجود دارد که توسط آن ها می توانید در روند کاری، پایگاه داده های ارتباطی و مسیر یابی اتوماتیک فایل ها را سرعت ببخشید.

در اینجا یک طرح EXPRESS وجود دارد که به کاربران وب سایت اجازه می دهد که مرور و بررسی کنند، ابزارها را انتخاب کنند و بررسی های دیگر اشخاص  و غیره را ببینند. یک طرح استاندارد، که قیمت آن از مبلغ 995$ شروع می شود، شامل مراحل گوناگون روند کاری، برنامه ریزی DASHBOARD، مسیر یابی اتوماتیک فایل ها، قابل تنطیم ساختن نام تجاری یا برند و غیره می شود. همان طور که قبلا ذکر شد، یک اصلاح یا تغییر استاندارد هم چنین می تواند در یک گروه انجام شود که قیمت آن از $199/mo شروع می شود.


طراحی وب سایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۴
سینا یکتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/